66666

قـــوانین


مراحل پذیرش در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکدشت

توضیح مهم: این توضیحات جنبه قانونی داشته و پس از امضای مشتری، مسئولیت مشکلات ناشی از استفاده نادرست یا عوامل خارج از کنترل تعمیرکار، بر عهده مشتری خواهد بود.

ردیف عنوان توضیحات
1 پذیرش دستگاه ثبت مشخصات کامل (مدل، سریال، لوازم جانبی) و ایرادات اعلام‌شده توسط مشتری
2 عیب‌یابی و اعلام هزینه اعلام هزینه تقریبی و قطعات موردنیاز – شروع تعمیر فقط با تأیید مشتری
3 تأمین قطعات استفاده از قطعات اورجینال یا تأیید شده – تحویل قطعات تعویضی در صورت درخواست مشتری
4 روند تعمیر و زمان‌بندی اعلام زمان تقریبی تعمیر – اطلاع‌رسانی در صورت تأخیر به دلیل کمبود قطعه یا مشکلات فنی
5 تست نهایی بررسی عملکرد لباسشویی پس از تعمیر و تأیید کیفیت کار در حضور تعمیرکار
6 تحویل دستگاه مشتری موظف به بررسی کامل دستگاه در زمان تحویل و امضای رسید است
7 ضمانت خدمات ضمانت مدت‌دار برای تعمیرات و قطعات – عدم پوشش ایرادات ناشی از مصرف نادرست
8 حقوق مشتری امکان پیگیری وضعیت تعمیر در هر مرحله – محرمانه بودن اطلاعات مشتری
9 امضای نهایی مشتری و تعمیرکار هر دو باید فرم پذیرش و تحویل را امضا کنند